Skip to main content

Enterprise Service Management

Een productiever, service-gericht bedrijf

Dankzij Enterprise Service Management krijgen uw medewerkers een centraal aanspreekpunt voor alle hun vragen over IT, HR, facilities, legal, GCR (Governance, Compliance en Risk) en andere.

Wat is Enterprise Service Management?

Efficiënter en aangenamer werken met ESM

Laptop kapot of een probleem met uw online accounts? Dan kan u terecht bij de IT-helpdesk. Enterprise Service Management breidt dat principe uit naar alle praktische aspecten van uw bedrijf. Zo krijgt iedereen een centraal aanspreekpunt voor alle vragen over verlofdagen, de airconditioning, contracten of andere zaken. We doen dat gebaseerd op uw bestaande IT-tools om de return te maximaliseren. Daardoor bezorgt het uw organisatie drie grote voordelen.

  1. Het verhoogt de efficiënte van het bedrijf.
  2. Uw werknemerstevredenheid neemt toe.
  3. De dienstverlening naar uw klanten gaat erop vooruit.

Three Headed Giant heeft een objectief systeem uitgerold dat toelaat elk probleem, incident, vraag of klacht op een adequate manier op te pikken en efficiënt af te handelen. Alleen het feit dat er nu een procedure bestaat, haalt vaak al heel wat druk van de ketel. Vroeger wist de gebruiker niet altijd waar hij moest aankloppen.

Vera CelisBurgemeester van Stad Geel

Waarom kiezen voor Three headed Giant

People, Process, Product

In het opzetten van ESM voor uw organisatie houden we rekening met elke schakel om tot een totaalaanpak te komen. Zo zorgen we voor meerwaarde voor people, process en product.

Herbruikbaarheid

We gaan aan de slag volgens best practices en bewezen frameworks. Daarmee garanderen we de herbruikbaarheid van het werk zodat nieuwe processen snel toegevoegd worden.

Geïntegreerd

Three Headed Giant voegt niet zo maar een bundel nieuwe tools toe. We bekijken steeds welke bestaande software u kan hergebruiken. Bovendien breken we de silo’s open en garanderen we een geïntegreerd geheel om de ROI verder te maximaliseren.

Uitgebreide expertise

We combineren onze diepgaande kennis over Enterprise Service Management met de expertise van de Uptime Groep. Het resultaat: we komen nooit vast te zitten en helpen u van A tot Z.

Enterprise Service Management zorgt voor

Hoe starten we?

1

Waar staat uw organisatie vandaag?

We analyseren uw huidige situatie. Na dit onderzoek formuleren we onze aanbevelingen om te evolueren naar de ideale ‘to-be’ situatie.
2

Welke noden zijn er?

Vervolgens kijken we wat u nog nodig hebt om naar het ideale resultaat te kunnen. Daarbij stellen we ook een plan op voor de te nemen acties.
3

Hoe ziet de technische achterkant eruit?

Nu we uw ‘to-be’ definieerden, tekenen we de nodige processen en werkwijze uit om dat resultaat te ondersteunen. Dat doen we gebaseerd op best practices, frameworks en duidelijke afspraken.
4

We maken de plannen realiteit

Met het plan in handen, worden alle afgesproken acties door ons uitgevoerd om u naar uw droomscenario te brengen.
5

Wat kunnen we verbeteren

Na implementatie kijken we samen met u waar we moeten bijsturen en verbeteren. Dit steeds door duidelijke meetpunten op te volgen en controleren.

Ga nu van start met ESM

Onze experten staan klaar om u organisatie een boost te geven met Enterprise Service Management. U ook? Neem dan nu contact met ons op.