Skip to main content

Dienst

IT Service Management

IT die uw business mee vooruit helpt

Met het IT Service Management (ITSM) van Three Headed Giant loopt uw IT van een leien dakje en weten uw medewerkers steeds waar ze terecht kunnen.

Technologie ondersteunt tegenwoordig elk aspect van uw organisatie. Wanneer het op dat vlak fout loopt, heeft dit een stevige impact. Daarom tekenen we, aan de hand van best practices zoals ITIL en ISM van Servitect, duidelijke service levels uit gealigneerd met uw doelstellingen. Een combinatie van tools en service delivery managers zorgt vervolgens voor een duidelijk aanspreekpunt en garanties over het bewaken van die levels.

People, Product en Process voor IT service management

People

Goede services starten met de persoon die de diensten levert. We zorgen er daarom voor dat er bij u een uitstekende service delivery manager zit. Deze werk aan de hand van best practices om problemen te vermijden en, indien ze toch de kop opsteken, snel en deskundig op te lossen.

Product

4me, Servitect, A.ware. Three Headed Giant heeft ook tools om uw IT service management te doen schitteren. We implementeren deze graag in het kader van een streven naar betere service en zorgen voor opleiding.

Process

Samen pakken we de IT-serviceprocessen binnen uw organisatie aan. We stroomlijnen deze, verduidelijken ze en zorgen dat best practices zoals ITIL en ISM van Servitect aan de basis liggen. Het eindresultaat zijn geoptimaliseerde workflows zodat uitdagingen beter en sneller aangepakt worden.

Waarom ITSM van Three Headed Giant

Duidelijkheid

Medewerkers weten waar ze terecht kunnen. Rollen, verantwoordelijkheden en processen zijn proper afgelijnd en we zorgen voor heldere communicatie tussen business en IT.

Best in class

Om ITSM bij u op te zetten, baseren we ons op de beste en meest gangbare methodes. Denk daarbij aan ITIL en ISM. Bovendien zeten we duidelijke service levels op om u zo de best mogelijke service-gerichte organisatie te bezorgen.

Toekomstgericht

We zorgen voor een degelijke basis waarop u kan verder bouwen. U krijgt service management die niet alleen vandaag werkt, maar die ook de flexibiliteit biedt om in te spelen op een veranderende markt.

Betere dienstverlening voor iedereen

Door uw ITSM op punt te zetten, zorgen we voor een betere dienstverlening in elk aspect van uw bedrijf. Uw medewerkers vinden namelijk in een oogwenk antwoord op hun IT-vragen, dus kunnen ze snel verder met wat er toe doet: de klant helpen.

Krijg een geoliede IT service

Over IT service management moet u onze experten niks meer leren. Wel over uw uitdagingen waarbij ze kunnen helpen. Neem nu contact op en we kijken samen hoe we uw dienstverlening kunnen verbeteren.